Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 

ОГОЛОШЕННЯ ВАКАНСІЙ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ ВІД 27.09.2022

ОГОЛОШЕННЯ

 

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби у період дії воєнного стану» (далі — Закон № 2259), яким внесено зміни до Закону України “Про правовий режим воєнного стану”. Зазначеними змінами,  зокрема, врегульовано питання призначення на посади державної служби громадян України в період дії воєнного стану.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

 

Звертаємо увагу, що після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, оголошується конкурс. Граничний строк перебування особи на такій посаді становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

 

Опис вакансій:

 

1. Головний спеціаліст відділу фінансування та бухгалтерського обліку Одеської обласної прокуратури

 

2.  Головний спеціаліст Ізмаїльської окружної прокуратури Одеської області

 

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення - вакантна посада державної служби категорії «В» 

Головний спеціаліст відділу фінансування та бухгалтерського обліку Одеської обласної прокуратури

 

Посадові обов’язки:

 

веде бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності; здійснює підготовку документів на зарплатні картки працівникам Одеської обласної прокуратури; забезпечує оформлення договорів на поточний фінансовий рік з постачальниками для здійснення платежів за виконані роботи та надані послуги; здійснює підготовку реєстрів бюджетних юридичних та фінансових зобов'язань, для здійснення реєстрації платежів в Головному управлінні Державної казначейської служби в Одеській області; отримує в Головному управлінні Державної казначейської служби в Одеській області банківські виписки про рух банківських операцій; здійснює облік по розрахункам за спожиті енергоносії і надані комунальні послуги та проводить звірку по актам взаєморозрахунків по підрозділам Одеської обласної прокуратури та з  іншими  кредиторами  м/о №6; здійснює перевірку відповідності поданих на оплату документів умовам договорів; виконує у межах компетенції інші завдання і службові доручення начальника відділу фінансування та бухгалтерського обліку - головного бухгалтера (його заступника).

 

 

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення - вакантна посада державної служби категорії «В» 

Головний спеціаліст Ізмаїльської окружної прокуратури Одеської області

 

Посадові обов’язки:

 

виконання завдань та доручень керівництва окружної прокуратури; приймання вхідної кореспонденції від Одеської обласної прокуратури, перевірка наявності документів, сортування, проставляння штампів і реєстрація її у «Системі електронного документообігу органів прокуратури України», забезпечення роботи окружної прокуратури з документами з грифом «Для службового користування» відповідно до вимог Інструкції «Про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в органах прокуратури України» затвердженої наказом Генерального прокурора № 349 від 13 грудня 2017 року:  ведення  обліку документів з грифом «Для службового користування» відповідно до вимог Інструкції; ведення Журналу обліку конвертів (упакувань) з грифом «Для службового користування», Журналу обліку внутрішніх та вихідних документів з грифом «Для службового користування», Журналу обліку вхідних документів з грифом «Для службового користування»; формування номенклатурних справ «Для службового користування» відповідно до затвердженої номенклатури справ; складання та подання на затвердження керівнику акту про проведену перевірку наявності та фізичного стану документів, справ, видань, електронних носіїв інформації з грифом «Для службового користування» та організації роботи з ними; Складання номенклатури справ спільно з керівником окружної прокуратури; забезпечення формування номенклатурних справ та наглядових проваджень по зверненням та позовам відповідно до затвердженої номенклатури справ, вказівок та розпоряджень керівника окружної прокуратури; ведення журналів та книг обліку, зокрема:  Журнал обліку звернень громадян, що надійшли на телефон «гарячої лінії»,   Книга обліку запитів на інформацію, які надійшли до прокуратури,  Книга обліку печаток та штампів,  Книга обліку бланків, Книга обліку наглядових проваджень та справ, що видаються у тимчасове користування,  Книга прийому громадян керівником окружної прокуратури, Книга прийому громадян оперативними працівниками, Книга обліку документів, що надійшли факсимільним зв’язком, електронною поштою, Книга обліку документів, що відправлені факсимільним зв’язком, електронною поштою, Книга обліку телефонограм, Книга обліку наказів з основної діяльності; здійснення реєстрації звернень громадян та юридичних осіб, які надходять до окружної прокуратури та відповідей на них, щоденне вилучення звернень зі скриньки та їх реєстрація; здійснення реєстрації запитів на публічну інформацію, які надійшли на адресу окружної прокуратури, відповідей на них та внесення цих відомостей до Книги обліку запитів на інформацію; здійснення контролю щодо надходження кореспонденції від Одеської обласної прокуратури через Електронний обмін в «Системі електронного документообігу органів прокуратури України», здійснення перевірки відповідності документів та наявності додатків та здійснення їх реєстрації; забезпечення електронної реєстрації вихідної кореспонденції на Одеську обласну прокуратуру і направлення документів адресату через Електронний обмін в «Системі електронного документообігу органів прокуратури України» з одночасним зняттям контролю виконання у відповідній системі; ведення архівної справи окружної прокуратури, а саме контролювання строків списання номенклатурних справ, наглядових проваджень по зверненням та позовам, книг та журналів обліку; формування в «Системі електронного документообігу органів прокуратури України» конвертів та реєстрів на відправку простої та рекомендованої пошти. Ведення звітності марок та  конвертів, що використовуються у процесі документообігу окружної прокуратури; здійснення перевірки надходження документів на офіційну електронну пошту окружної прокуратури, роздруковувати та реєструвати їх; здійснення реєстрації  наказів керівника окружної прокуратури з основної діяльності та, при необхідності, ознайомлення  з ними працівників через «Систему електронного документообігу органів прокуратури України»; здійснення обліку печаток та штампів окружної прокуратури у Журналі обліку печаток та штампів.

Умови оплати праці

посадовий оклад, надбавки, доплати,

премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)

Інформація про строковість призначення на посаду

Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Перелік документів:

  1. заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
  2. резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016                  № 246);
  3. особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
  4. копія паспорта громадянина України;
  5. копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  6. копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання
  7. копія трудової книжки;
  8. завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до  Закону України «Про очищення влади»  (за наявності);
  9. підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (за наявності);
  10. державний сертифікат про рівень володіння державною мовою  (за наявності).

 

Спосіб подання:

необхідні документи для кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу фінансування та бухгалтерського обліку Одеської обласної прокуратури надати на адресу Одеської обласної прокуратури через скриньку звернень громадян –

м. Одеса, вул. Пушкінська, 3 або електронний адрес –

[email protected]

 

на посаду головного спеціаліста Ізмаїльської окружної прокуратури Одеської області - через скриньку звернень громадян за адресою окружної прокуратури відповідно:

Ізмаїльська окружна прокуратура Одеської області –

68600, м. Ізмаїл, вул. Дмитрівська, 63

[email protected]

 

 Інформація подається до 29 вересня 2022 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

Бойченко Катерина Олександрівна

(093) 021-98-36

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища освіта не нижче ступеня бакалавра, молодшого бакалавра (спеціальність «Менеджмент», «Облік та аудит», «Бухгалтерський облік» для кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу фінансування та бухгалтерського обліку Одеської обласної прокуратури);

(спеціальність: «Правознавство», «Право» для кандидатів на посаду головного спеціаліста Ізмаїльської окружної прокуратури Одеської області)

 

2

Досвід роботи

не потрібен

3

Володіння державною

мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

не є обов’язковим

Вимоги до компетентності

 

 

Вимога

 

Компоненти вимоги

 

1

Необхідні ділові якості

 

- виваженість,

- стресостійкість;

- уважність до деталей;

- відповідальність;

- уміння працювати в команді;

- навички розв’язання проблем;

- оперативність;

- вміння аргументовано доводити власну точку зору; 

- упевнений користувач ПК

2

Необхідні особистісні якості

 

- відповідальність;

- ініціативність;

- дисциплінованість,

- порядність;

- чесність,

- комунікабельність;

- повага до інших;

- емоційна стабільність

 

Професійні знання

 

 

 

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

Конституції України; Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»

 

2

Вимоги, необхідні для виконання посадових обов’язків

Знання положень нормативно-правових актів (у чинній редакції): Закону України «Про прокуратуру»; Закону України «Про звернення громадян»;  Закону України «Про доступ до публічної інформації»; Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України; Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора, Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора, «Інструкція про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію», Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ,  підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, у тому числі для кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу фінансування та бухгалтерського обліку Одеської обласної прокуратури - Бюджетного кодексу України, Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.12.2012 № 1407;  Порядку організації роботи органів Державної казначейської служби України в процесі казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого наказом Державної казначейської служби України від 07.06.2013 № 101;  Постанову Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ»;  Інструкції про складання і виконання розпису Державного бюджету України, затверджену наказом Міністерства фінансів України 28.01.2002 № 57, тощо.

 

кількість переглядів: 481