Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 

ОГОЛОШЕННЯ ВАКАНСІЙ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ ВІД 20.10.2022

ОГОЛОШЕННЯ

 

 

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби у період дії воєнного стану» (далі — Закон № 2259), яким внесено зміни до Закону України “Про правовий режим воєнного стану”. Зазначеними змінами,  зокрема, врегульовано питання призначення на посади державної служби громадян України в період дії воєнного стану.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

 

Звертаємо увагу, що після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, оголошується конкурс. Граничний строк перебування особи на такій посаді становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

 

Опис вакансій:

1. Спеціаліст відділу документального забезпечення Одеської обласної прокуратури

 

 

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення - вакантна посада державної служби категорії «В» 

 

Спеціаліст відділу документального забезпечення Одеської обласної прокуратури

 

Посадові обов’язки:

-  здійснення обліку у відповідних системах вхідних, вихідних, внутрішніх документів, наглядових проваджень, внесення відомостей про їх рух; забезпечення обліку документів з грифом "Для службового користування" у відповідних журналах, здійснення їх передачі згідно Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в органах прокуратури України, затвердженою Генеральною прокуратурою України від 13.12.2017 №349; приймання документів, завантажених із Системи взаємодії, направлених фельд’єгерським, спеціальним та поштовим зв’язком, електронною поштою, факсом, а також відомчу кореспонденцію від кур’єрів; розкриває усі конверти за винятком тих, що мають напис «Особисто», перевіряє правильність доставки, цілісність упаковки та наявність усіх документів і додатків; здійснення перевірки щодо оформлення документів вихідних/внутрішніх документів, реєстрація їх в системі СЕД; заведення наглядових проваджень у структурному підрозділі не пізніше 5 днів з часу реєстрації документів та інших матеріалів або справи; контроль за наближенням строків виконання документів,  інформування керівника структурного підрозділу про всі випадки затримання виконання документів; оформлення у номенклатурні справи або наглядові провадження виконані документи, отримані в упорядкованому стані з відміткою прокурора; пакування вихідних документи у конверти ті відправлення адресатам, направляння документів електронною поштою; взяття участі у складані номенклатури справ, описів справ постійного, тривалого зберігання, актів про виділення документів для знищення, описів справ про передачу до архіву обласної прокуратури, розробка проектів наказів та службових листів із питань діловодства.

 

 

 

Умови оплати праці

посадовий оклад, надбавки, доплати,

премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)

Інформація про строковість призначення на посаду

до спливу дванадцятимісячного строку з дня припинення чи скасування воєнного стану, або до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, у разі  тимчасово вакантної посади – на час відпустки для догляду за дитиною

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Перелік документів:

  1. заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
  2. резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016                  № 246);
  3. особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
  4. копія паспорта громадянина України;
  5. копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  6. копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання
  7. копія трудової книжки;
  8. завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до  Закону України «Про очищення влади»  (за наявності);
  9. підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (за наявності);
  10. державний сертифікат про рівень володіння державною мовою  (за наявності).

 

Спосіб подання:

необхідні документи надати на адресу  Одеської обласної прокуратури через скриньку звернень громадян –

м. Одеса, вул. Пушкінська, 3 або електронний адрес –

[email protected]

 

 Інформація подається до 18 год. 00 хв.

26 жовтня 2022 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

Бойченко Катерина Олександрівна

(093) 021-98-36

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

(спеціальності: «Правознавство», «Право»)

 

2

Досвід роботи

не потрібен

3

Володіння державною

мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

не є обов’язковим

Вимоги до компетентності

 

 

Вимога

 

Компоненти вимоги

 

1

Необхідні ділові якості

 

- виваженість,

- стресостійкість;

- уважність до деталей;

- відповідальність;

- уміння працювати в команді;

- навички розв’язання проблем;

- оперативність;

- вміння аргументовано доводити власну точку зору; 

- упевнений користувач ПК

2

Необхідні особистісні якості

 

- відповідальність;

- ініціативність;

- дисциплінованість,

- порядність;

- чесність,

- комунікабельність;

- повага до інших;

- емоційна стабільність

 

Професійні знання

 

 

 

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

Конституції України; Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»

 

2

Вимоги, необхідні для виконання посадових обов’язків

Знання положень нормативно-правових актів (у чинній редакції): Закону України «Про прокуратуру»; Закону України «Про звернення громадян»;  Закону України «Про доступ до публічної інформації»; Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України; Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора, Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора, «Інструкція про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію», Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ,  підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів.

 

кількість переглядів: 213