Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 
11.08.2017

ОГОЛОШЕННЯ

-

УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття посади державної служби
категорії «Б» - заступника начальника відділу документального  
забезпечення управління інформаційних технологій, документального та
матеріально-технічного забезпечення
прокуратури Одеської області
   (65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 3)
 
 
Загальні умови
 
Посадові обов’язки
 
- організовувати роботу та контроль за виконанням вимог Інструкції з діловодства в органах прокуратури України, Регламенту прокуратури, наказів, вказівок, розпоряджень керівництва прокуратури, що стосуються питань діловодства;
- здійснювати перевірку стану організації діловодства у структурних підрозділах, підпорядкованих прокуратурах та надавати їм практичну допомогу;
- забезпечувати організацію навчання працівників відділу документального забезпечення та структурних підрозділів з питань діловодства;
- організовувати проведення аналітичної та методичної роботи з питань діловодства;
- контролювати стан дотримання трудової та виконавської дисципліни працівниками відділу документального забезпечення;
- забезпечувати ведення обліку, зберігання, розмноження та використання документів з грифом «Для службового користування», а також контроль за дотриманням вимог Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ і матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію;
- приймати участь в аналітичній роботі з питань діловодства в прокуратурі області;
- забезпечувати дотримання трудової та виконавської дисципліни працівників відділу документального забезпечення тощо (відповідно до посадової інструкції)
 
Умови оплати праці
посадовий оклад - 4300 грн., надбавки та доплати відповідно до ст. 52 Закону України «Про державну службу»
 
Інформація про строковість
чи безстроковість призначення на посаду
на час відпустки для догляду за дитиною основного працівника
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява із повідомленням щодо незастосування заборон, визначених частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» із наданням згоди на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
6) заповнена особова картка встановленого зразка;
7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.
Строк подання документів:
до 18.00 години 31 серпня 2017
 
Дата, час і місце проведення конкурсу
 
5 вересня 2017 року, початок о 10 год. 00 хв.
6 вересня 2017 року, початок о 10 год. 00 хв.
за адресою: прокуратура Одеської області, м. Одеса, вул. Пушкінська, 3
 
Прізвище, ім’я та по батькові,
номер телефону та адреса
електронної пошти особи,
яка надає додаткову інформацію
з питань проведення конкурсу
Куцька Ірина Анатоліївна,
 
Вимоги до професійної компетентності
 
 
Загальні вимоги
 
1. Освіта
вища, не нижче ступеня магістра
 
2. Досвід роботи
 
досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років
 
3. Володіння державною мовою
вільне володіння державною мовою
 
 
Спеціальні вимоги
 
1. Освіта
вища, не нижче ступеня магістра
за спеціальністю «Правознавство»
 
2. Знання законодавства
 
 
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про прокуратуру»
 
3. Професійні чи технічні знання
 
Типова інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію;
Інструкція з діловодства в органах прокуратури України;
Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів;
       - знання вимог нормативно-правових актів держави у сфері документознавства;
      - знання вимог нормативно-правових актів держави, які визначають принципи державної служби та запобігання корупції;
        - спроможність мотивації працівників
 
4. Спеціальний досвід роботи
 
практичний досвід роботи у сфері діловодства у державних органах
 
5..Знання сучасних інформаційних технологій
 
знання сучасного комп’ютерного
обладнання, програмного забезпечення та
офісної техніки
 
6. Особистісні якості
 
 
- аналітичні здібності;
- уміння брати відповідальність на себе за
виконання важливих задач;
- високий рівень внутрішньої культури;
- самоорганізація та орієнтація на розвиток;
- прагнення до постійного самовдосконалення;
- дипломатичність та гнучкість;
- вміння працювати в стресових ситуаціях.
 
 
 


кількість переглядів: 2074