Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 

ОГОЛОШЕННЯ ВАКАНСІЙ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ ВІД 08.05.2023

ОГОЛОШЕННЯ

 

 

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби у період дії воєнного стану» (далі — Закон № 2259), яким внесено зміни до Закону України “Про правовий режим воєнного стану”. Зазначеними змінами,  зокрема, врегульовано питання призначення на посади державної служби громадян України в період дії воєнного стану.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

 

 

Звертаємо увагу, що після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, оголошується конкурс. Граничний строк перебування особи на такій посаді становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

 

 

Опис вакансій:

 

1. Головний спеціаліст відділу матеріально-технічного забезпечення та соціально-побутових потреб Одеської обласної прокуратури

 

 

 

 

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення - вакантна посада державної служби категорії «В» 

 

Головний спеціаліст відділу матеріально-технічного забезпечення та соціально-побутових потреб Одеської обласної прокуратури

 

Посадові обов’язки:

 

Забезпечення ведення діловодства у відділі; готування проєктів службової документації, наказів, інструкцій та інших документів, у межах  компетенції відділу, які візуються перед тим, як надавати їх на підпис керівництву відділу і обласної прокуратури; підготовка проєктів договорів, додаткових угод до договорів, що стосуються оренди, суборенди Одеською обласною прокуратурою приміщень та відшкодування прокуратурою витрат на комунальні послуги; підготовка проєктів договорів, додаткових угод до договорів, що стосуються надання комунальних послуг, закупівлі товарів; ведення обліку використання робочого часу працівниками відділу та складання проєктів табелів обліку робочого часу; складання графіку чергування службового автотранспорту у обласній прокуратурі у вихідні та святкові дні і контроль за його дотриманням, а також складання графіку чергування прибиральників службових приміщень та контроль за його виконанням; забезпечення роботи щодо утримання приміщень обласної прокуратури в належному санітарному стані та контроль за роботою прибиральників, двірника; організація проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень обласної прокуратури; забезпечення необхідним майном та засобами залів засідань, службових кабінетів обласної прокуратури; здійснення контролю за станом споживання комунальних послуг органами обласної прокуратури, в тому числі щомісячне зняття показників лічильників (на воду, тепло, газ, електроенергію) з усіх приміщень обласної прокуратури, передача чих показників до підприємств, установ, організацій, які є постачальниками; забезпечення контролю за безперебійним водопостачанням, теплопостачанням, електропостачанням до приміщень обласної прокуратури; виконання наказів, завдань і доручень керівництва обласної прокуратури та Офісу Генерального прокурора, планових заходів, рішень нарад, що належать до компетенції відділу; внесення пропозицій начальнику відділу щодо поточної роботи та планів діяльності відділу, в тому числі з питань охорони праці та пожежної безпеки; розроблення та вжиття заходів щодо виконання Законів України, інших нормативно-правових актів з питань охорони праці та пожежної безпеки, а також забезпечення відповідності пожежної безпеки, охорони праці на нерухомих та рухомих об’єктах Одеської обласної прокуратури відповідно до нормативних документів, державних стандартів та чинного законодавства України; вжиття заходів з метою запобігання виникненню пожеж та мінімізації ризиків з цього питання на об’єктах Одеської обласної прокуратури, а також здійснення контролю за реальним виконанням вказаних заходів; приймання участі у підготовці проєктів наказів, інших організаційно – розпорядчих  документів Одеської обласної прокуратури з питань пожежної безпеки, охорони праці, а також проведення роз’яснень (інструктажів) працівникам Одеської обласної прокуратури, окружних прокуратур щодо правил техніки безпеки, пожежної безпеки, порядку використання первинних засобів пожежогасіння, норм і правил з охорони праці; ведення журналів ознайомлення (проведення інструктажів) з правилами техніки безпеки під час використання приладів, устаткування та механізмів у приміщеннях обласної прокуратури та на прилеглій до них території; ведення звітності з питань охорони праці за встановленими формами; надання пропозицій керівництву відділу та працівнику відділу (який проводить, як уповноважена особа, процедури закупівель/спрощених закупівель) щодо необхідності закупівлі товарів, робіт та послуг, проведення робіт для виконання заходів у сфері пожежної безпеки, охорони праці на об’єктах Одеської обласної прокуратури; проведення, як уповноваженою особою, процедур спрощених закупівель у порядку, передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» та Положенням про уповноважену особу (осіб) Одеської обласної прокуратури, відповідальну (відповідальних) за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; забезпечення адміністрування майданчиків, приєднаних до державного реєстру «Prozorro», з питань проведення публічних закупівель для забезпечення потреб Одеської обласної прокуратури; опрацювання (за дорученням керівництва відділу та/або обласної прокуратури) документів із питань житлового забезпечення працівників органів обласної прокуратури, а також готування проєктів відповідей на звернення з цих питань; внесення відомостей до ІАС «ОСОП» про результати виконаної роботи, забезпечення повноти і достовірності відповідних даних, а також опрацювання документів в ІС «СЕД».

Виконання інших доручень керівництва обласної прокуратури та відділу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Умови оплати праці

посадовий оклад, надбавки, доплати,

премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» (зі змінами)

Інформація про строковість призначення на посаду

до спливу дванадцятимісячного строку з дня припинення чи скасування воєнного стану, або до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, у разі  тимчасово вакантної посади – на час відпустки для догляду за дитиною

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Перелік документів:

  1. заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
  2. резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016                  № 246);
  3. особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
  4. копія паспорта громадянина України;
  5. копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  6. копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання
  7. копія трудової книжки;
  8. завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до  Закону України «Про очищення влади»  (за наявності);
  9. підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (за наявності);
  10. державний сертифікат про рівень володіння державною мовою  (за наявності).

 

 

Спосіб подання:

необхідні документи надати на адресу 

Одеської обласної прокуратури –

м. Одеса, вул. Пушкінська, 3 або електронний адрес –

[email protected]

 

Інформація подається до 15 год. 00 хв.

12 травня 2023 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

Бойченко Катерина Олександрівна

(093) 021-98-36

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

(спеціальності: «Правознавство», «Право»)

2

Досвід роботи

не потрібен

3

Володіння державною

мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

не є обов’язковим

Вимоги до компетентності

 

 

Вимога

 

Компоненти вимоги

 

1

Необхідні ділові якості

 

- виваженість,

- стресостійкість;

- уважність до деталей;

- відповідальність;

- уміння працювати в команді;

- навички розв’язання проблем;

- оперативність;

- вміння аргументовано доводити власну точку зору; 

- упевнений користувач ПК

2

Необхідні особистісні якості

 

- відповідальність;

- ініціативність;

- дисциплінованість,

- порядність;

- чесність,

- комунікабельність;

- повага до інших;

- емоційна стабільність

 

Професійні знання

 

 

 

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

Конституції України; Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»

 

2

Вимоги, необхідні для виконання посадових обов’язків

Знання положень нормативно-правових актів (у чинній редакції): Закону України «Про прокуратуру»; Закону                   України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про звернення громадян»;  Закону України «Про доступ до публічної інформації»; Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України; Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора, Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора, «Інструкція про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію», Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ,  підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, а також знання щодо користування державним реєстром «Prozorro»

 

кількість переглядів: 328