Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування
 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!

 

З метою забезпечення прав громадян на звернення до органів прокуратури Одеської області роз’яснюю наступне.

Громадянам, які мають бажання звернутись до Одеської обласної прокуратури, прохання звертатись в письмовій формі поштовим зв’язком за поштовою адресою: вул. Пушкінська, 3, м. Одеса, 65026, або на офіційні електронні адреси Одеської обласної прокуратури (електронне звернення без електронного підпису надсилається у вигляді скан- або фотокопії звернення з підписом заявника із зазначенням дати):

 [email protected] та [email protected]

 

Крім того, в Одеській обласній прокуратурі протягом робочого часу функціонує телефон «гарячої лінії» - 048-707-07-10, а також на зручному для громадян місці розміщено скриньку «Для звернень громадян». Скринька розташована на центральному вході у приміщенні обласної прокуратури біля посту охорони.

 

 

 

Порядок прийому громадян у Одеській обласній прокуратурі на виконання ст. 22 Закону України «Про звернення громадян» врегульовано Інструкцією про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженою наказом Генерального прокурора № 363 від 06.08.2020.

Попередній запис громадян на особистий прийом до керівника обласної прокуратури здійснюється відділом організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів обласної прокуратури, який розпочинається на наступний день після проведення ними особистого прийому та завершується за п'ятнадцять днів до передбаченої графіком дати здійснення прийому.

Відповідальним підрозділом формується список громадян, готуються  необхідні документи та матеріали, що надаються на його вимогу структурними підрозділами  відповідної прокуратури згідно з компетенцією, а також у телефонному режимі або в інший спосіб повідомляються громадяни про час та місце проведення прийому керівником.

Матеріали для організації особистого прийому Генеральним прокурором  передаються до підрозділу забезпечення діяльності керівництва не пізніше ніж за три дні до дня особистого прийому.

Перед початком прийому громадян, а також під час попереднього запису на особистий прийом відповідальні підрозділи чи інший працівник органу прокуратури, які проводять прийом, з’ясовують прізвище, ім’я, по батькові заявника, місце проживання або іншу адресу, за якою йому може бути надана відповідь, номери контактних телефонів (за бажанням громадянина) чи відомості щодо інших засобів зв’язку, а також суть порушеного питання, вивчають матеріали, які подає громадянин на обґрунтування своїх вимог. Отримання інших відомостей про громадянина чи його представника та інформації, що не стосується його звернення, забороняється.

Під час звернення на особистий прийом громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу, а в разі представництва ним інтересів інших осіб, у тому числі здійснення їх захисту, – також документи, що підтверджують відповідні повноваження, за винятком випадків, передбачених Законом України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» та іншим законодавством.

 

Керівник обласної прокуратури приймає громадян за зверненнями, у задоволенні яких відмовлено його заступниками, або у разі оскарження їхніх дій чи рішень. (п. 13 розділу VI Інструкції).

Заступники керівника обласної прокуратури приймають громадян у разі незгоди з діями чи рішеннями, прийнятими керівником самостійного структурного підрозділу обласної прокуратури, керівником окружної прокуратури, в тому числі з питань зволікання, тривалого неприйняття ними рішень.

Заступники керівника окружної прокуратури здійснюють особистий прийом громадян щодо дій чи рішень, прийнятих керівником підрозділу окружної прокуратури, підлеглими працівниками, в тому числі з питань зволікання, тривалого неприйняття ними рішень. (п. 15 розділу VI Інструкції).

Відповідь на звернення, отримане на особистому прийомі керівника прокуратури, надається за підписом керівника цієї прокуратури або виконувача його обов'язків.

Відповідь на звернення з особистого прийому заступників керівника прокуратури надається відповідно до вимог законодавства з урахуванням вчиненої резолюції.

Особистий прийом, а також запис на особистий прийом не проводиться у разі, якщо:

- громадянин звертається до органу прокуратури з одного й того самого питання зі зверненням, розгляд якого припинено відповідно до статті 8 Закону України "Про звернення громадян";

- звернення подано з порушенням строків, визначених статтею 17 Закону України "Про звернення громадян";

- заява не відповідає вимогам пункту 11 розділу VI цієї Інструкції.

Про підстави відмови в записі на особистий прийом заявник повідомляється письмово.

Особистий прийом припиняється у разі звернення громадян, які застосовують ненормативну лексику, вдаються до образ, або якщо їхні звернення містять заклики до розпалювання національної, регіональної, расової, релігійної ворожнечі, або особи перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння, мають явні ознаки психічного розладу або поведінка яких створює небезпеку для оточуючих, у тому числі для працівників органів прокуратури.

У разі виникнення надзвичайної ситуації (пожежі, повідомлень про мінування, загрози життю та здоров'ю працівників органів прокуратури та осіб, які перебувають у приміщенні прокуратури), надходження сигналу оповіщення про загрозу її виникнення особистий прийом також припиняється і вирішується питання про його перенесення на інший час.

За потреби вживаються заходи попередження або припинення вчинення правопорушень відповідно до вимог законодавства.

 

 

ГРАФІК