Контраст contrast
Шрифт Очистити
Сховати налаштування

 

ОГОЛОШЕННЯ ВАКАНСІЙ НА ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ ВІД 02.02.2024

ОГОЛОШЕННЯ

20 травня 2022 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби у період дії воєнного стану» (далі — Закон № 2259), яким внесено зміни до Закону України “Про правовий режим воєнного стану”. Зазначеними змінами,  зокрема, врегульовано питання призначення на посади державної служби громадян України в період дії воєнного стану.

У період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад.

Звертаємо увагу, що після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, оголошується конкурс. Граничний строк перебування особи на такій посаді становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

 

Опис вакансій:

1. Спеціаліст Любашівської окружної прокуратури Одеської області (тимчасово вакантна посада державної служби на період відпустки для догляду за дитиною)

 

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення - вакантна посада державної служби категорії «В» (тимчасово вакантна посада державної служби на період відпустки для догляду за дитиною)

Спеціаліст Любашівської окружної прокуратури Одеської області

 

Посадові обов’язки:

Забезпечення результативності та ефективності роботи з питань ведення діловодства, збереження документів відповідно з вимогами Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої Генеральним прокурором України від 12.02.2019 № 27: - приймання та попереднє опрацювання вхідної кореспонденції  надісланих поштою, спеціальним зв’язком та доставлених кур’єром; - своєчасна реєстрація вхідних документів в інформаційній програмі «СЕД»; - передавання вхідних документів керівнику окружної прокуратури для розгляду; - отримання та перевірка оформлення вихідних документів, а також наявність додатків до них; - надання вихідним документам реєстраційних номерів в інформаційній системі «СЕД»; - підготовка реєстрів відправлень документів у паперовій формі, перевірка та відправка документів; - формування номенклатурних справ окружної прокуратури, контроль за накопиченням відповідних документів; - друкування і тиражування службових документів, забезпечення своєчасного та якісного прийняття робочої інформації, в тому числі електронним зв’язком. Дотримання законодавства з питань державної служби, запобігання корупції та іншого законодавства з питань, що належать до повноважень Любашівської окружної прокуратури. Забезпечення та відповідальність за дотриманням Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України,  затвердженої наказом Генерального прокурора України від 20.12.2017 № 357. Забезпечення контролю за дотриманням вимог визначених постановою Кабінету Міністрів України  від 19.10.2016 № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», а також наказу Генерального прокурора України від 13.12.2017 № 349 «Про затвердження  Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в органах прокуратури України». При звільнені з посади чи переведенні на іншу посаду передає усі службові документи, що перебували в нього на виконанні за вказівкою керівника окружної прокуратури іншому виконавцю, згідно акту передачі затвердженого керівником окружної прокуратури та відображенням відповідного руху документів  в інформаційній програмі «СЕД». Забезпечення обліку, використання, зберігання печаток і штампів в прокуратурі. Формування та облік наглядових проваджень: - заведення наглядових проваджень за кримінальними провадженнями, позовами та міжнародного співробітництва; - долучення, накопичення виконаних документів у наглядових провадженнях; - складання внутрішнього опису документів у наглядових провадженнях та засвідчувального напису; - проставляти строки зберігання закінчених наглядових проваджень відповідно до галузевого переліку; - складання опису та облік наглядових проваджень.  Організація роботи за виконанням контрольних документів: - слідкувати за наближенням контрольних термінів виконання документів; - своєчасно доповідати керівнику про наближенням терміну виконання контрольних завдань; - своєчасне надсилання контрольних завдань адресату. Забезпечення проведення: - моніторингу виконання завдань та ключових показників; - участь в оцінюванні результатів службової діяльності державних службовців окружної прокуратури. Передача, зберігання закінчених справ, наглядових проваджень в паперовій формі до архіву окружної прокуратури: - закінчені справи та наглядові провадження, оформлені належним чином передаються до архіву окружної прокуратури з відповідним складанням опису справ;                    - перевіряється правильність формування справ та документів, оформлення справ відповідність справ номенклатурі та робляться позначки про прийняття справи до архіву;

- дотримання порядку видавання справ з архіву окружної прокуратури відповідно Тимчасової інструкції; - щорічна перевірка наявності та стану справ, що впродовж року видавалися з архіву для користування; - відбір документів, строки зберігання яких закінчилися, та складання акту про вилучення цих документів для знищення.       

Умови оплати праці

посадовий оклад, надбавки, доплати,

премії та компенсації відповідно до статей 50-52 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік», постанов Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у       2024 році»

Інформація про строковість призначення на посаду

На період відпустки для догляду за дитиною

Строково, на період дії воєнного стану в Україні з граничним строком перебування на посаді не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Перелік документів:

1. заява про призначення на посаду

2. резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);

3. особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);

4. копія паспорта громадянина України;

5. копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

6.копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання;

7. копія трудової книжки;

8. завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до  Закону України «Про очищення влади»  (за наявності);

9. підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;

10. державний сертифікат про рівень володіння державною мовою  (за наявності).

Спосіб подання:

на посаду спеціаліста Любашівської окружної прокуратури необхідні документи надати на адресу  Любашівської окружної прокуратури Одеської області через скриньку звернень громадян –

66500, смт. Любашівка, вул. Радянська, 107 або електронний адрес – [email protected]

Інформація подається до 17 год. 00 хв.

09 лютого 2024 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію

П’ятківська Людмила Михайлівна

 

[email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2.

Досвід роботи

не потрібен

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

не є обов’язковим

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Необхідні ділові якості

 

- виваженість,

- стресостійкість;

- уважність до деталей;

- відповідальність;

- уміння працювати в команді;

- навички розв’язання проблем;

- оперативність;

- вміння аргументовано доводити власну точку зору; 

- упевнений користувач ПК

2.

Необхідні особистісні якості

 

- відповідальність;

- ініціативність;

- дисциплінованість,

- порядність;

- чесність,

- комунікабельність;

- повага до інших;

- емоційна стабільність

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

Знання законодавства

Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції»

 

Вимоги, необхідні для виконання посадових обов’язків

Знання положень нормативно-правових актів (у чинній редакції): Закону України «Про прокуратуру»; Закону України «Про звернення громадян»;  Закону України «Про доступ до публічної інформації»; Тимчасової інструкції з діловодства в органах прокуратури України; Інструкції про порядок розгляду звернень і запитів та особистого прийому громадян в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора, Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора, «Інструкція про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію», Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ,  підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів.

 

кількість переглядів: 154